Tuesday 18 June 2013

Domečky pro panenky z Essexu - část první. Prvně publikováno 7.8.2012



Já se tak těším!   Ti z Vás, kteří mne na této cestě následují, ví, že na konci svého letošního pobytu v Čechách jsem neodolala nabídce na ebay na šest domečků pro panenky kdesi v hrabství Essex. Plánovala jsem přihazovat až na £25 - počáteční cena byla £10 - avšak na poslední chvíli jsem se rozhodla přihodit až na £35.55 - a stačilo to!

Do Hoddesdonu jsme dorazily brzy ráno v pátek a v neděli jsem vyrazila do Manningtree v Essexu, abych si vyzvedla zakoupené domečky. Manningtree je téměř tak daleko od "našich" hranic s Essexem, jak jen může být, avšak jelikož mám v nedalekém Clactonu dlouholetou kamarádku, byla jsem ráda, že mohu "zabít dva ptáky jednou ranou", a také jsem ji navštívila.

Tatínek prodávajícího, který svého syna zastupoval, mne uvítal slovy "To do auta nikdy nedostanete". Ti z Vás, kteří mne znají, tak ví, že tato slova jsou pro mne výzvou - málokdy musím někdy něco nechat v Čechách či Anglii, i když mám auto našlapané až po střechu. Nenechám ani skulinku volnou, kudy by mohlo prosvítat světlo. Když jsme přijeli v pátek do Anglie, tak velmi zdvořilý mladý celník vyjádřil své překvapení, když posvítil baterkou do auta a neviděl na druhý konec. Stejně tak jako německý celník, který mne jednou v listopadu zastavil na cestě zpět do Anglie, kdy jsem měla auto plné vánočních dárků. Také se podíval dovnitř, pak zaúpěl "Im Gotteswillen!" a nechal mne jet dál.

Poznámka, že bych je dovnitř nedostala, mne vůbec neznepokojovala, spíše jsem se pouze v úžasu dívala na to, co jsem zakoupila, a co na mne nyní čekalo připravené v garáži. Bylo to mnohem, avšak mnohem lepší, než jsem mohla doufat. 


Následující příspěvků budou převážně fotografie, abyste viděli, co jsem pořídila, spolu s pár nápady, co s domečky. Pokud chcete též něco navrhnout, sem s nápady - bude to chvíli trvat, než se k renovaci dostanu. 


A zde jsou domečky úhledně vyskládané v autě. Otec prodávajícího mi velmi zdvořile a velmi úspěšně pomohl vše naložit. Jedna střecha musela přijít dolů, což mi však poskytlo dobrý výhled dozadu. To se hodilo, protože jsem na cestě domů musela ještě vyzvednout spoustu věcí, v přípravě na svatbu svého syna příští neděli


Mezi šesticí domečků byl skutečně i Triang. Bohužel to byl ten, který byl vlhkostí postižený nejvíce. Mám ještě dva či tři další Triangy, a přestože nemám až tak velký zájem na tom je sbírat, bude to hezký pocit postavit svůj nový úlovek vedle o něco staršího a o trochu menšího domečku, který mám ve své sbírce.  



Nejméně zajímavý ze všech šesti domečků je tento malý domeček, avšak možná se bude hodit na prodej v Čechách. Mám pocit, že mám v garáži pohřben ještě nějaký podobný. 

A abych Vás trochu potrápila, zde je letmý pohled na to, co bude příště…


Doufám, že se opět uvidíme - a díky, že se mnou tuto cestu sdílíte. 

No comments:

Post a Comment